Blogi aikuisbaletin harrastajille

Tämä blogi on perustettu kotiharjoittelun tueksi minulle itselleni ja miksei myös kaikille niille jotka haluavat kertailla balettituntien sarjoja kotona.
Koskaan ei ole liian myöhä aloittaa tanssimista.

Jos aikuisbaletti kiinnostaa sinua hakeudu ihmeessä kurssille!
Tietoa aikuisbalettikursseista alueellasi saat esimerkiksi Työväenopistoilta.
Myös monet tanssikoulut tarjoavat aikuisbaletti-tunteja.

tiistai 2. elokuuta 2011

Painajaisia

Pikku postaus, vailla oikein mitään kunnon aihetta, mutta päätinpä ilmaista olevani edelleen elossa. =D Työ lelukaupan tätinä maittaa liiaksikin ja uudet color-kärkkärit ovat alkaneet houkutella puoleensa, hih.

Olen nyt useana yönä nähnyt toistuvasti saman balettipainajaisen, joka kerta saman unen, ehkä hieman varioituna mutta samanlla juonella kuitenkin. Unessa en pysty käyttämään kärkitossuja kunnolla, vaikka olenkin muuten ihan supernotkea ja piruetitkin sujuu kuin vettä vain. Kärkkärit ovat kuitenkin kuin pehmeät tossut joiden kärkeen (sisäpuolelle) on laitettu Dublo-lego palikka ja aina kun yritän nousta kärjille, niin palikat luiskahtavat pois paikoiltaan enkä pääse tanssimaan. Tämän jälkeen koko kroppa muuttuu yleensä vaikeaksi hallita ja tuntuu kuin painovoima vetäisi minua maata vasten eikä auta vaikka yrittäisin taistella vastaan... Uni päättyy yleensä siihen että opettaja sättii minua siitä etten osaa tanssia, olen liian kankea ja ylipainoinen (jota siis en todellakaan omasta mielestäni ole).

Uskon jonkin verran enneuniin ja unien symboliikkaan, joten uskoisin kyllä tietäväni mitä alitajuntani yrittää minulle kovasti kertoa. :) Todennäköisesti jännitän kärjille nousua edellisellä työpaikalla sattuuneen onnettomuuden jälkeen, mutta niinhän sitä sanotaan että takaisin satulaan vaan!

Syyslukukausi lähestyy pelottavan nopeasti ja tuntuu että olen päässyt kesän aikana todellakin rapakuntoon (kiitos huonojen työaikojen, rannalla lekottelun ja ihanien kesäherkkujen). Luulenpa että alitajuntani yrittää saada minua patistettua takaisin kovemman treenin ja rutiinin pariin. Tällä hetkellä on viikko aikataulussa ollut vain yhden päivän verran joogaa ja venyttelyä, jos on ehtinyt, mutta kyllä sitä tahtia on pakko hieman kiristää ei tule muuten mitään ja alkaa itseäkin hävettää ja ärsyttää kun on niin kankea olo ja selkä on alkanut jälleen vaivata. =P

Mutta mukavaa kesän loppua, koulujen ja töiden alkua kaikille!
Ja loppuun vielä:
- Onko teillä ollut jotain baletti aiheisia unia? Hyviä tai pahoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti